December 31, 2010

Twenty-eleven, with love.

Few more minutes more before 2010 leave us. Yes, 2010 have come to the end. Say hello to the year 2011. A year which is no more teens age. Haha. Padan muka aku, lepas ni dah tak dengar la belas-belas punya word. I'm a grown up now. Kena being more matured la kan? Dah kena buang perangai childish tu la kan? Ohhh, tidak. Tak comel la I kalau I tinggalkan perangai childish I. Hehe. Lepas ni mesti bakal mak-mak mertua mula meng-usha I. Kihkih. Mula mengarut dah aku. "-.-


Tadi pergi dinner dekat luar dengan family. Yes, aku tak celebrate new year dekat mana-mana. Ahh, Mersing mana ada apa-apa dowh. Tengok kiri kanan macam tak ada apa-apa jadi pun. Rindu fireworks la. Selalu kalau new year tak pergi dataran pun mesti dapat tengok those colorful fireworks. Huhu. I'm stuck here dengan clothes here and there. Yes, I have to pack all my stuffs. Esok nak balik kolej dah. Tsktsktsk.


Happy New Year everyone. Thanks for those who have been with me through this lovely 2010. Hoping for more love, happiness and success in 2011 :)


Love,
Faa.

No comments: