December 23, 2010

Well done sister.

Mesti semua budak-budak PMR 2010 tengah seronok-seronok dok kecoh-kecoh pasal result mereka kan? Yes,yes. 23rd December 2010, hari keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah bagi tahun 2010 dikeluarkan. Big applause for my little sister, Nuraqilah Binti Sarman on her good result. 8A's ! Gembira suka segala perasaan tergambar diwajahnya, juga wajah ayahanda bonda dan aku. Tak lupa juga Angah yang berada di Melaka, yang sudah pun memulakan pengajiannya bagi sem yang kedua. *Apa bapak skema ayat aku ni. Kihkih* Congratulations adik, you really deserved it. After all your hard effort and perasaan cuak-cuak yang kau selalu dok bising-bising sampai aku pun kadang naik menyampah. Hehe.


Thank you for making Ayah, Ummi, Angah and Kakak proud with you. Thank you for giving them the happiness upon your success. Again, you repeat the same achievement like your big sister :) Thank you, I'm really proud with you Adik. Meh sini aku nak bagi pesanan dekat kau ;


  • We got straight A's for both UPSR and PMR. For your SPM examination on 2012, try harder to get more A's than your Kakak okay? I promised you there's a present waiting for you :)
  • Make much effort, sentiasa rajin dan jangan sekali-kali malas. I screwed a little bit with my SPM result and I don't want you to do the same mistakes like your sister. Janji tauuuu.
  • Nanti kalau dapat boarding school whether it is SBP or MRSM, pasang niat dalam hati betul-betul. Apa yang kau aim, apa yang kau nak.*Jangan jadi macam kakak awak ye, homesick. Tak sampai setahun dekat MRSM, mintak keluar. Hoho*
  • Always be the good one in our family. Both your sister and brother perangai macam haram sikit, so jangan tiru depa nooo. Hehe.
  • Last but not least, always remember that I LOVE YOU no matter what. We are sisters, no matter what happen we'll stick together. I'll always be there for you, giving you the advises,support and time for you. Muah muah! :)
Once again, congratulations adik.

ILOVEYOUSISTER,
Faa.


p/s ; Gua ingat gua tak nak makan malam ni, tapi pasal adik gua, gua gagahkan jugak diri gua untuk makan. Ceyh, tak berhasil jugak diet gua. Tsk tsk tsk.

3 comments:

Fetty Razak said...

Pandai qila! macam kau jugak ea ;p

Fatin Myaa said...

congrats qila!

Anonymous said...

thanks akak,,aku appreciate...
sgt berguna mesej kau tu.,haha

love u,,

-Qila-