Last night, I got a call from my ex-boyfriend. *Bukan ex-boyfriend yang aku sayang gila tu tauuuu* At first, I didn't notice that I got two calls from him. Hell yeah, I didn't stick to my mobile phone since I have broke up with A. Plus malas la nak bawak phone ke hulu ke hilir. Ayah pun dah tak bising sekarang. Hehe :)
Bila nampak his name on my phone screen tu, my first impression was like "Apa kehe nya mamat ni call aku ni ? " . So I texted him. Tanya kenapa call and blablabla. Suddenly he asked me whether he can call me or not. That time rasanya around 1 am something. So I replied, call saja lah. Few minutes later, his name pop out on my phone screen and I just picked it up. Hello like usual la kan. We talked about our life now, sihat ke tak, study dekat mana. Cakap pasal study ni, rupa-rupanya dia dapat further study dekat ADTEC Shah Alam. OMG, Shah Alam? I was like WTF, Shah Alam ? Kenapa mesti Shah Alam? Aihhh.
Faham tak yang both of my ex-boyfriends now are currently studying at Shah Alam? Faham tak yang some day later aku nak ke sana meet my gossip girls. Faham tak yang I might seeing both of you there? Faham tak kalau boleh aku tak nak jumpa kau orang tiba-tiba? Faham tak sekarang kau dah buat aku rasa macam berat hati nak jejak Shah Alam? Faham tak ? "-.-
And after 5 minutes talking, suddenly he said that he miss me. I just said "okay,okay. Hurmmm" . Aku cakap lah baik awak rindu current girlfriend awak tu. And he said that "Dia tak sama macam awak. Bosan. " He ended up his phone call after he repeated the same words - I miss you, Faa.
Encik ex-boyfriend, please please and please don't miss me too much. I'm not missing you. Cerita cinta kita dah lama berakhir setahun lebih kalau saya tak silap. You have your own life and I have mine. Masing-masing rasanya dah move on very well so tak payah la nak contact cakap awak rindu saya sebab saya tak suka perasaan 'apa-aku-nak-balas-ni'. Kalau sekadar nak bertanya khabar, I'm very cool with that. But if you are expecting some kind of heart feeling from me, I'm sorry. It can't be done. Lagipun kalau kita teruskan hubungan tu dulu, rasanya tak akan ke mana. Sebab keluarga saya ada sedikit masalah dengan keturunan dan negeri. I don't really mind about who are you, where are you from, who is your family but as a daughter, I don't want that kind of problem interfere in my daughter-father-big family relationship. I hope you understand me much. Please take a good care of your current girlfriend. She is good for you :)
I'mhappywithmylifenowandI'mhopingthesamegoestoyou,
Faa.

11 comments:
Err bukan org yang aku kenal tu kan?
Err yang mana satu ye? "-.-
Yang dekat skolaa tuuu? More likely to be called rampasan-terkontroversi-by-tyfa, haa bukan kan?
Huishhhhh, bukan bukan. Yang ni one of my dad's student. Heh :)
HAHA nasib baikkkkk bukan yang tu. Banyak betul ex kau. Tak terkira aku nak kira, kena pakai kalkulator. ;p
Haaa, cakap pasal yang tu kan, kadang-kadang dia dok flirt dengan aku kau tauuuu. Bukan-bukan je dia cakap. Eh, dah ada awek cun tu jaga jela kan? Tah apa-apa betul. Sumpah malas aku layan "-.-
Nanti la aku buat satu special entry pasal list ex-boyfriends eh? Tak payah susah-susah kau kira. Haha ;p
Die still contact kau lagi skarang? Perghh, penangan kau buat semua ex xbole lupa doe. Haha
Okayy aku tunggu entry tu. :)
Kadang-kadang dia tegur aku. Masa tengah online YM. Kadang-kadang aku buat bodoh je dowh. Aku tak pernah kasi cursed spell apa-apa wehhh. SUMPAH ! Haha.
Macam sial je nak buat entry list ex-boyfriends. Hoho.
Lepas tu pernah mintak phone number aku.Memang tak lah aku nak bagi kannnn "-.-
Aku rasa an mamat tu gila talak la. Ko penah dgr tak lelaki gila talak? HAHA
HAHA. Kejam kau. Tak baik betul kita dok kutuk-kutuk mamat tu. Awek dia lagi cun dari aku kot, sopan lagi tuuuu, jaga elok-elok sudahhhhh ;D
Kau ada jumpa dia?
Post a Comment