Yes, One In A Million. A song by Neyo. I'm just loving it. Kau tau la kan suara Neyo tu merdu macam mana, dengan liriknya. Awww! Cair I tauuu. Sumpah tak muntah dengar lagu ni thousand of times. Tak percaya sila lah mencuba. Akak gerenti tak menyesal dik oiiiii :)
It has been three days since my last post. Malas kot nak update tiap-tiap hari. Bukan ada benda best pun jadi. Tiap-tiap hari menghadap laptop pun bosan jugak. Almost 24 hours online, nak stalk-stalk orang, baca blog orang pun dah naik sakit mata ni. Apa je selain laptop? Phone? Yes,yes. I did sms-ing but ikut mood jugaklah. Selalu just tunggu orang yang text. Nak start text dulu macam kacau orang je. Entah-entah aku je kot yang dalam dunia ni cuti tak buat apa-apa. Dok melenggang bersantai dekat rumah macam tuan puteri. Tuan puteri pun tak sebosan aku agaknya. Aihhhh.
Talking about phone, entah kenapa it seems like I'm pretty not in mood with you. Yes, YOU. My dear A, I'm truly sorry. I tau you just wanna be nice to me, jokes around and try to make me laugh, but seriously I'm not in mood with you. Entah kenapa. I just rasa I can't being too nice towards you, I tak nak you mengharap sangat dengan I. Yes , you did say yang kita just kawan. You tak ada intention nak having any affair lagi dengan I. I tau tu but betul, I memang tengah tak ada mood. You tunggu I text okay? Sorry sebab tak reply few of your texts. Bukan text you je kot I malas nak reply, the same goes to few of my friends too. They all pun kadang-kadang I biarkan waiting. Sampai one sec I nak reply, I reply la.
Lately ni rasa serba salah bersarang dalam hati. *OMG, ayat gua. Tak boleh blah betul* S, my best buddy since I was form three. The person who-I-almost-have-an-affair-with. The person yang I avoid from being my boyfriend.
Bukan tak nak, but I'm more likely to be just friend. I don't want to hurt you. But maybe kau dah hurt lama dah kan. For knowing who was my latest boyfriend and blablabla. Aku pulak kejap datang dekat kau, kejap aku hilang. Macam chipsmore kan aku? Sampai satu masa kau sentap dengan aku, sampai kau tak wish langsung Aidilfitri wishes dekat aku. Sampai bila aku tanya, kau cakap aku pun sama, hari raya ketiga baru ingat kau. Yela, dah sibuk sangat dengan hidup aku. Terdiam aku kejap. Sampai satu masa aku sentap bila kau cakap seksa rindu orang yang tak rindu orang tu balik. Dude, siapa kata aku tak rindu? There was once I dig all my stuffs and suddenly ternampak kad yang kau bagi dekat aku. I smiled and will always be like that every time I take a look on that Aidilfitri's card. Ohh, ingat tak kita date depan dewan tu? Masa form three. Kelakar kot. Semua tu pretty a good memories for me. Hey, who might know at the end I'll be with you? Haha. Sumpah rasa nak gelak guling-guling je sekarang. We just stay friends for this time okay? Bagi semua orang peluang untuk rasa hidup ni. Bagi kau rasa ada girl friend lagi cun dari aku. Mana tau boleh jadi bini kau nanti? :)
Ohh yeah, 21st December baru-baru ni balik rumah nenek. Sempat la ke Square One as my mum nak cari baju sekolah untuk adik tersayang. Sempat la jugak rembat new bag. Sempat la jugak melayang duit aku kan? Sempat la jugak aku menahan nafsu nak memiliki new lipstick, new dresses, new jeans as my purse is currently empty. Nak cucuk ATM pun malas, kang terus zero ringgit dalam tu. *Eh, ATM kena tinggalkan balance ten ringgit la. Hehe* Tak apa la, tak apa. Nak tunggu duit PTPTN saja. Lepas ni kena pandai budget. Nak budget mendanya, gua dah plan nak rembat C3 next sem. Kihkih. Nak rembat E5 macam tak jela kan. Ya Allah, may all my wishes do come true. Amin :)
Theso-called-shopaholic-baby,
Faa.
p/s ; Today is 23rd December 2010, which means my sister will get her PMR result. Ya Allah, may everything will be alright. Hoping the best for her.And dear nenek, kakak minta maaf tau sebab tak dapat teman nenek dekat kampung. Cuti kakak lagi seminggu. Nanti cuti raya cina InsyaAllah kakak teman nenek okay? :)
2 comments:
Shopaholic jugak ko ea. Huu aku rinduuu nak shopping tapi SHORT IN CASH! muahaha
Haha. Sama la, tengah tunggu duit masuk ni. Gila la, aku kalau keluar tak beli apa-apa memang tak sah ! High 5 sikit ! ;)
Post a Comment