Last night, around 10.30 pm a number appeared on my phone screen. AF calling * I don't actually save his number with this name.For those who might know him, please remind silent. Akusepakpunggungkaukalaukaupergikecohkecohsatuduniasiapabekastemanlelakiakuyangakusayangsangattu.Grrgrrgrr*
Okay, back to the story. I picked it up and act like usual.
Me ; Hello?
Him ; Hello?
Me ; Yes?
Him ; Boleh cakap dengan Nurathifah? *Yes,yes.This is my real name yang korang dok sedap panggil Faa, Tyfa, Teep even Tipah.Awww,glamor,glamor!Haha*
Me ; Speaking.
Him ; Buat apa je? Lama tak dengar cerita. Lama tak text. Senyap je. Pergi mana?
Me ; Online. Ta buat apa pun.
Him ; Eh you tak reply pun text I kan? Siapa yang you rindu dekat status YM you tu?
Me ; Tak ada siapa-siapa la.*Masa ni entah kenapa darah aku menyirap rasa nak marah orang. Privacy gua dowh,jangan sibuk tanya-tanyala.Ish ish ish!*
Him ; Eleh, bagitau jela. Nak tau jugak siapa.
Me ; Tak ada siapa-siapa la. Jangan sibuk nak tau boleh tak? Siapa I rindu ke I suka ke have-a-crush-on ke or apa-apa jela!
Him ; Crush? Siapa yang comel tu?
Me; Comel? Comel apa pulak ni.
Alamak guys. Sorry. Sumpah lepas tu aku lupa apa yang aku cakap. Yang aku tau aku macam marah-marah then dia cakap sorry kacau and terus letak phone. Aku pulak boleh teruskan online,check result sambil muka dah merah-merah tahan bengang. Tiba-tiba few minutes after that I received a text and it's from him.
Sorry kacau you.Take care.Just miss you.
Then I replied ;
Please don't ask about personal I,status I ke apa. I tak nak jawab, to anybody pun. Yang you should know is I'm on my own. Tak ada siapa-siapa
Few minutes later, he replied ;
Ye,ye. I tak akan tanya you apa-apa lagi.Just nak tau you sihat ke tak, buat apa. Yela, lama tak text kan. Three days berturut-turut kot I mimpi you. Tapi tak apa la, you jaga diri elok-elok. I tak nak bermusuhan dengan you. We break up secara baik kan.If you still nak I jadi kawan you, I terima. If you dah tak nak kawan dgn I pun, I have to accept. It's your right. If you need anything from me, tell me okay. Insyaallah, if I boleh tolong, I tolong. Selamat malam Nurathifah :) Kirim salam kat ummi. Bye bye :)
Last text and it was from me ;
I pun tak nak gaduh-gaduh dgn you. You mimpi I? Hurm. I'm sorry for not replying your text the other day. I tak suka you tanya I soalan tu. I sihat, online je kerja. Tak buat apa pun. I rasa you busy kerja, so tak ada rasa nak text. Again sorry kalau cara I tadi did hurt you. Take care
Frankly, I was speechless that time. You mimpi I? It shows how much you miss me sayang :( Siapa kata I tak rindu you? I do but we both have chose our own path of life. There's no you and me, there's no us. I tak sanggup hurt you more and break up is the best solution for us at this time. I'm giving you chance to know the other girl. I'm not the right girl for you I guess. Holidays and being at home make the process more easier for me- forget you. But hey, I never forget our memories. Just yeah, few albums yang ada gambar kita, I have deleted it. I leave few photos to remind me of you. A year and few months we have went through it together. First time kenal you dekat matriculation and we manage to stay together till both of us further our degrees but in different university. You Shah Alam and I Batu Pahat. Took about three hours journey to meet up. Mungkin I can't stay that way, being far apart from you. I'm not that strong. Maybe I'm tired with our relationship. Maybe I just need to be on my own, without being with anyone. Maybe I'm the one who are not ready yet to hook up with someone and in such serious relationship. I'm sorry.
Please sayang, move on. Yes, we can stay be friends but frankly, I'm not ready to share about my feelings, my personal thing with you. Hey, tak siapa nak bagitau his/her ex-boyfriend about dengan siapa yang kita rapat sekarang, siapa yang kita suka. Kan?
21/06/2009 till 07/11/2010 in memories.
Thank you for your love,care,support,time,tears,sacrifices and understanding.
Thingswillneverbethesamewithoutyou,
Faa.
6 comments:
Nangis okayyy?? ;(
Ohh please don't. Aku ni tak tau apa yang aku rasa inside :')
Hehh kejap2 boleh berubah ea? haha
Haha. Sengal kau. Tolonglah support saya ni cik kak oiiiii ;)
Yeayyy go tipah go!
*ini macam bole ka amoi? ;p
Errr, boleh la boleh. Girl powerrrrr! Haha :)
Post a Comment