December 30, 2010

25 random things about me.

Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.

Okay, I've been tagged by Frankie. So I guess I have to reveal all the facts about me. *Sorry dude, lama aku biarkan benda alah ni dalam draft. Malas kot nak menaip pasal 25 facts about me. Macam banyak sgt wooo*

25 random things, facts, habits about me :

1
I'm Johorian. True blood of Johorian dan juga berdarah Jawa yea people but sayangnya tak pernah tau tempat-tempat dekat sini. Jangan tanya aku jalan atau tempat-tempat dekat sini sebab aku tak tau langsung. I always migrate from one place to one place atas dasar priority kerja ayah aku.

2
First daughter out of three siblings. Ada seorang adik lelaki dan seorang adik perempuan. Tapi kalau korang jumpa kami tiga beradik, orang akan misunderstood sikit. Aku akan jadi anak last sebab aku yang paling kecik, rendah dan comel. "-.- *Kadang-kadang best gak, rasa muda je dowh. Kihkih*


3
Lazy. Kemalasan aku boleh mengalahkan segala jenis makhluk yang malas dekat dunia ni. Garfield gemuk tu pun kalah.


4
Tak reti masak. Masak nasi putih, jerang air panas dengan buat air gua handal. Tapi bila masuk bab-bab menggoreng seperti telur, ikan dan ayam - gua fail ! Gua takut minyak mercik-mercik tu. Habis kulit mulus gua ni. Dalam adik-beradik gua, gua la yang malas turun dapur dan telah dilabelkan sebagai tukang rasa. Sebab adik-adik gua semua handal memasak dan gua hanya menunggu untuk makan.


5
Suka tidur. Kalau korang baca satu entry post aku korang tau la betapa obsesnya aku terhadap tidur mode ni.


6
Aku boleh bangun pagi terus senyum macam indahnya dunia. Boleh terus buat lawak. Tak best doh kalau kau bangun pagi nak buat muka tension marah-marah ni. Aku tengok orang macam ni pun aku boleh stress out. Memang terus moody la aku kan?


7
Kau kasi la aku date line assignment bila-bila pun, kau kasi la test esok pagi ke atau mungkin final exam dah dekat gila, aku boleh buat bodoh je sampai aku rasa ada mood nak buat , revise semua benda tu. Gila kan aku? Ni semua sebab kes malas. Again, MALAS. Yes, perlu diubah benda itu. Kalau tak ubah je, sila sepak terajang aku :)))


8
Aku boleh makan minum semua benda. Paling favorite teh ais, makan pulak Nasi Daging Merah dan burger McD. Haa, spaghetti and sardine! Kalau masa tu ada spaghetti dengan nasi berlauk sardin, aku rela makan dua-dua. Atau pun ada dua makanan, salah satu adalah sardin atau spaghetti. Semua aku balun. Biarlah gemuk pun. Tapi jangan hulur aku cendol, air jagung, air keladi. Euwwww ! I can eat spicy foods. Aku boleh makan petai, budu dan cencaluk tapi kena mix dalam masakan. Bukan makan terus dan ianya dalam sukatan yang sedikit "-.-


9
Pink, purple, turquoise, white, light blue and yellow. Lawa kan? Hee.


10
I love bras, make up especially lipstick,mascara and eyeshadow, perfume, bags, high heels and all those cute things. And yes, you can call me shopaholic. Aku rambang mata sikit, so siapa yang keluar dengan aku perlulah seorang yang garang untuk mengawal perbelanjaan aku. Kalau boleh pegang purse aku. Haha* Memang taklah kan*


11
Setiap kali aku membuat pilihan untuk membeli sesuatu barang, aku akan memilih 2 atau 3 yang terbaik. Seorang assistant diperlukan untuk membuat pemilihan terakhir. Dan perlu meyakinkan aku ianya benar-benar pilihan yang tepat. Sebab nanti kalau tak worth it, aku akan menyesal gila dan akan memikirkan perkara itu setiap masa.


12
I love to laugh. I can going nuts sometimes. Apa lagi bila memang tengah mood-mood bangang. Korang akan nampak aku jatuh katil secara tiba-tiba,tergelak macam orang gila. Atau mungkin rolling on the floor. Trust me, you have to get used to it. Kalau tak, mesti korang rasa macam nak campak aku pergi hospital sakit jiwa.

13
I love gossips. Girls thing kan? And yes, I'm a loud person. Kuat membebel. Do the crappy talks sometimes. Tahan saja la ye? Heh.



14
I love boys. Perempuan mana tak suka lelaki kalau bukan jenis lesbian? Haha. I seduce people and I do flirt. I love the sensual feeling. Wink-wink ;)



15
I'm afraid of commitment . Entah lah, hati selalu goyah. Sebab tu la kot ramai ex-boyfriends. So azam kali ini, no more boyfriends or serious relationship. I just don't wanna hurt anybody anymore.



16
I'm taking degree in civil engineering. Engineer bukan cita-cita aku tapi dah asyik tercampak dalam physics thingy ni, den terima jela haaa. *Ayah aku tak habis-habis nak aku jadi cikgu*


17
I love number 4,7 and 17.


18
Suka gila dengan Scarlett Johansson. For me, she's perfect. And she can makes boys going nuts.


19
You have to feel sexy even though you are physically not. Always hold that words. It's a confident feeling :)
20
I easily get crush on someone and I can easily forget it.*Except for that mtf N. Damn!*


21
My words and acts are rude. Get used to it.


22
Be good to me and I'll treat you like a good friend of mine. If you talk or do bad things on me, I don't really care. Kau akan nampak muka buat bodoh aku, kau akan nampak muka malas nak layan aku.

23
I love music. I love to do that sexy dance in my bedroom. Sometimes in my bathroom, because being nude is sexy. Haha ;)

24
I love cartoon shows. And those fairy tales and romantic stories. Thriller and ghost movies? I do watch both but kena ada teman la . Hehe.

25
When I said, I don't want or I don't like - I really mean it. When I said I want it, I'll do anything as long as I can get it.

27
I love kids especially girls. There are so adorable.

26
I love my girlfriends and boyfriends much much much much !

See, kan dah terlebih dua fakta. Haha. Tak cukup sebenarnya 25 perkara tu. You have to be my good buddies if you wanna know me closer.

Tagged ; Fatma, Aqilah, The sisters- Wawa and Nana.



Factsaboutme,
Faa.