This morning, around 5.51 am I received a text from someone, who asked me to wake up and do my Subuh prayer. I was like WTH ? Tak pernah-pernah kau kejut aku bangun buat solat Subuh "-.- I guess he did that on purposed. Mengacau orang pagi-pagi. As last night ada football match between Arsenal and Chelsea if I'm not mistaken. Yes, boys. Mereka sanggup bersengkang mata tak tidur hanya kerana bola. Entah apa heaven nya tentang bola. But sejak-sejak AFF Suzuki Cup 2010 ni, dengan bahang Malaysia versus Indonesia, psikologi distraction dari Indonesia towards Malaysia, semangat kenegeraan and blablabla, football is actually pretty fun I think. Wow, macam tak percaya je kan? Aku kata football fun! Haha. Few texts with him and then get back to sleep. Bila my dad kejut a few minutes later, baru I do my Subuh prayer. Haha :)
Well, I get back to sleep after that. Memang taklah aku nak bangun pagi kan? Memang tinggal harapan jela nak bangun around 8.30 am tu kan? Hehe. Pagi tu hujan turun, makin sedap la aku tidur. Sampai tak perasan yang my mum actually did call me through my phone and asked for my help. There was a monkey in my house ! Can you believe that? Entah macam mana monyet garang tu masuk rumah entah. Kesian my mum sampai kena panggil my dad balik rumah halau that monkey keluar. Seriously funny. Yang aku dengan adik perempuan dok sedap tidur dekat atas. Hihi. Belakang rumah bukit, ada hutan. Monyet tu sesat kot? Garang okayyy. Staring orang macam nak makan je, siapa tak takut? Huhu.
Around 11 am, I woke up. Itu pun sebab a text from my girlfriend. Babe, result dah keluar. OFFICIAL RESULT. OMG ! At that time I just hope for the best. A result that wont disappointing my parents. Cepat-cepat get up from my bed and open my laptop. Okay, hope for the best, hope for the best, hope for the best. Bukak website SMAP, log in and BOOM !
Yes, my result is not so good but I'm satisfied with it :)
You guys see it? That's my exam's result for this semester. Yeah, for some people they might say - apa minah ni, result kau tak gempak mana pun wehhh! Tak payah nak tunjuk sangat lah ~ Eh korang ni, ni blog aku la. Suka hati aku la nak buat apa pun kan? Hihi. Okay, it's not so good but I'm satisfied with it. Alhamdulillah. I tau how my effort was that time. I sangat malas. Sangat sangat sangat malas. And memang padanlah kan I screwed up in Math and Static&Dynamic. So lepas ni I have to put much effort, kurangkan tidur dan bermalas-malas atas katil. Huhu. For those people who know me closer, memang tau la aku macam mana. Pemalas nak mampus, didn't take things too seriously, don't even care about great result, siapa higher than me ke apa ke asalkan lulus and tak buat my parents kecewa. Naah, my dad a bit disappointed kot dengan I as I didn't get 3.70 and above. Apa gila ke aku nak dapat pointer macam tu kalau dok malas nak mampus tak nak buat tutorial questions tiap-tiap hari? Kihkih. *Masa ayah tau result aku, dia senyum, shake my hand to congrats me and just cakap macam mana Along boleh dapat Math D ni. And I was like sengih-sengih macam biasa. Hee* Okay, okay. Next semester I'll try to change myself. Sampai one of my girlfriend kata , kau malas-malas lagi aku rotan dengan rotan Palapes tu. Haha :)))
So to all my girlfriends and boyfriends, congratulations on your good result. For those who didn't make it, try harder on the next semester. Saya tahu anda boleh. Sama-sama kita usaha okay? ILOVEYOUALL. Muah muah! :)
Muchlove,
Faa.

No comments:
Post a Comment