December 30, 2010

Blog Award from Nana :)



OMG, baru je berjinak-jinak dengan dunia blog dah dapat award kan? Haha. Nana la ni, my bestfriend's sister :) Thanks Nana sayang. Pandai-pandai je awak kan? Adorable ke kakak sorang ni? Awww, malu tauu! Hee. *sorry lama gila baru nak post entry ni.*

Korang rasa korang adorable takkk?
Err, susahnya nak jawab. Tanya dekat orang lain boleh tak? Tak nak masuk bakul angkat sendiri. Hehe :)

Korang rasa diri korang macam mana? Gedik,nakal etc ?
I'm sexy,naughty and cheeky. Saya gedik, ada masalah ke? :)

Azam 2011?
Kurangkan tidur kot? Jangan nak malas sangat. Jangan ber-boyfriend. Hehe. And ohhh, I'm aiming for the Nokia C3 :) *Wahh,banyaknya azam aku*

Korang rasa which year is the best? Reason nyaaaa?
The best? Entahla. I might say every year kot? As every year I'll met many awesome and wonderful people who cheer up my life. Thanks koranggg. Sayang koranggg tau :)


Tagged Ninie , Fatma, Ellya, Adiela.


Theadorableone,
Faa.