Just finished watching Bride Wars. Yes,cerita ni dah lama kot but seriously baru berkesempatan menontonnya. Haha. Pasal perasaan eagerly to get married since they were kids lepas je tengok wedding someone dekat one big place yang lawa gila. The Plaza. And about best friends value, that's the important message actually :) Well, tengok orang kahwin-kahwin ni rasa macam tak sabar nak settle down jugakkkk. Hee. Hello hello hello cik kak oiii, awak baru je lepas sem satu. Jangan dok gatal nak fikir kahwin-kahwin ni. Degree pun tak dapat lagi. Hoi, special one pun tak ada, dah mengada-ngada fikir pasal kahwin. * Errr, errr. Ada siapa-siapa nak jadi boyfriend I tak? Jom jom jom! Boleh kahwin. Gatal gatal gatal ! *
Back to the title, yes. Right now I just don't know what am I feel. Mood tiba-tiba nak dengar lagu sedih-sedih pasal love. Yes, LOVE. Ohh, please Faa. Get a life ! Kau dah retired dari segala jenis relationship yang perlu kan kesetiaan, saying those three words, merajuk tak tentu pasal, keep on thinking about someone- apa dia buat, dekat mana and all that. Well, I have chose to live on my own. It's all up to me- nak buat apa, nak flirt dengan siapa, tak payah fikir perasaan orang lain. Relieved, lagi selamat macam tu. At least, nobody will gets hurt :)
But frankly, I miss the moment when I smiled, flying high after do the phone talking. Yes, best tau dapat cakap dengan orang yang tersayang, lepas rindu apa semua. Sekarang ni kalau aku senyum macam orang gila pun sebab lepas dapat ecstacy pill. *I'm talking about the guy-who-I-have-a-crush-on. Hihi* Lepas ni just keep on remind myself, for the next 3 years and 6 months, there's no BOYFRIEND thingy in my life. Wahhh, ayat gua memang tak boleh blah. Apa ada hal? Percaya jela. Heh. ;)
Yourockyourownlife,
Faa.
No comments:
Post a Comment