December 27, 2010

3.19 am and beenyqueeny.

Today I woke up around 10 am. Siapa tak bangun kalau mak kau dah dok ketuk-ketuk pintu bilik cakap Tom kesayangan nak masuk bilik join tidur. He's the apple of my heart, sayang gila dengan dia tau. Rasanya dah almost 7 years dia dengan kami sekeluarga. I called him baby, tu pasal la kot dia manja gila dengan aku. Bila aku panggil je mesti dia datang, instead of my mum sebab she's the one who take a good care of all my cats :)


Yesterday stuffs tak ada apa yang best selain small majlis 'doa selamat' and keriuhan tentang Piala AFF Suzuki 2010 - Malaysia versus Indonesia.


Lets talk about this small majlis 'doa selamat'. As Adik got 8A's in her PMR exam, my mum pun buat la pulut kuning dengan kari ayam. Biasanya tak lengkap doa selamat tanpa pulut kuning dalam family ni. Even it's just a small majlis doa selamat dengan five members of my family only. I didn't help my mum at the kitchen, sibuk dekat atas- online. Apa lagi kan? Hihi. Suddenly Angah naik and asked me to accompany him. 'Jom pergi KFC kak? Nak belanja Adik ' . Okay, that's my brother. He loves to tease my sister, but dalam hati sayang Adik okayyyy. Siap belikan that ear phone yang Adik aku idam-idamkan lagi. Adik punya present dari Akak, I'll give you later okay? Tak ada duit, pokai. Haha. Yang pasti, best gila bila dapat gather together dengan family, gelak-gelak semua. Jarang dapat makan sama-sama sebab masing-masing memang tak suka makan sekali. Semua ada timing sendiri :)


Talking about AFF Suzuki Cup 2010, yes, congratulations and thanks to all Malaysia's players for scoring 3 goals, left Indonesia with 0 goal and make Malaysians proud with all of you. Bangga wehh even I didn't watch the match. Seperti yang anda sedia maklum, saya tidak suka bola. But tak tengok tak bermaksud anda tidak sokong Malaysia kan? Saya masih sokong negara sendiri dan saya masih bersorak kegembiraan dengan kemenangan itu. Eh, apa cerita green laser light masa game tu? Kontroversi betul "-.-


Still talking about the football match, ada few of friends yang aku kenal pergi watch the game at the stadium. Well done peeps, that's the spirit that we want actually. Korang sanggup lenguh-lenguh kaki, berpanas dengan kepadatan penonton bola and blablabla. I wouldn't know this kalau tak ada yang tiba-tiba mengadu lenguh-lenguh kaki ask for a massage. Haha. I slept around 2.15 am last night after texting with one of my friend and my ex-boyfriend. Tiba-tiba my phone ringing at 3.19 am. Sumpah shocked kot, aku dah la baru sedap tidur. Macam entry lepas, kan gua pernah kata tidur gua boleh terganggu dengan sebarang bunyi atau cahaya. Aihhh. And by looking at the name on my phone screen, lagi la macam 'you've got to be kidding me'. Dah seminggu menghilang tiba-tiba datang balik. Okay, I'm really cool with that. At least it shows that you still remember me as one of your friend. *smile* I returned his call back, but just a miss call and few sec after that, he texted me. Kaki lenguh standing for 12 hours and blablabla. Few texts and okay, goodnight. As usual, you have wake me up then few minutes later you are off to bed. Geram den ekau tau? Mata dah segar, nak take time tidur balik memang susah. Macam biasa, open my laptop, few minutes online and get back to sleep. Itu pun dah pukul 4 lebih tak silap. And every one hour terjaga dengan all the voices and sound. Kejap ayah aku kejut, kejap mak aku kejut suruh solat Subuh. *Aku tak buat pun. Huhu*


Gelak guling-guling gua baca blog entry ni :)


Ohh btw thanks to abang Frankie for that beenyqueeny++ post. Hang cakap pasal siapa ni? Hang nak cairkan hati siapa ni? Baik hang cerita dekat ceq. Haha. And yes, words kau yang kelakar tu memang buat aku tak jadi mengamuk. Kau memang boleh buat aku geram gila dengan kesengalan kau tu. Seriously, I don't really understand about what's are really fun about to tease people, make them feel like wanna to burst out, kick your ass, okay - seriously I can gone mad, you can send me to the mental hospital if you keep on teasing me like that. Haha. But hey, I'm cool with that. At least I laugh out from nowhere, all of sudden. Funny la kau :)




IsmileandlaugheeverydayinthepresentofallofYOU,
Faa.

No comments: