January 30, 2011

A week of holiday and new baby.

Have been at home since the last three days. And guess what? I still wake up late, been nagging by my mum and didn't start any of my assignments. Aihh. My laptop pun I tak hantar lagi ke kedai as my cd burner tu rosak. Errr, I don't know what to call that thing, so main taram jela kan. Haha. Hello Faa, awak ada a week je cuti tau. Baik awak hantar lappy kesayangan awak tu cepat-cepat ke kedai. Mana nak install Auto-cad nya lagi. Dahla hari nak balik ke rumah tu baby lappy awak boleh jatuh kan? Ish, ganas beno awak ni. Lappy baru ayah awak pun awak jatuhkan jugak tadi kan? Shhhh. Senyap-senyap sudah. Kang kena bebel pulak kang. -___________-"


Johor area few days ni asyik mendung. And most of the time, hujan. Kalau tak hujan renyai, hujan lebat. I'm freezing for most of the time. Mood nak tidur pun membuak-buak. But as I always woke up late, takkan la nak tidur lagi kan? Boleh naik gila aku. Kihkih. Baju pun tak kering-kering. Masa ni la memerlukan dry cleaning. Buat dekat kolej boleh la, as I pemalas gila. It's not that I'm lazy nak basuh baju sidai apa semua. Ampaian kecik kot, plus tak suka bila baju dah kering tiba-tiba jadi basah balik. Orang main sidai je tak nak ketepikan baju yang dah kering. So nak mengelakkan dari aku dok mencarut membabikan orang, baik aku hantar dry cleaning. Duit den habis, tak dapat dosa, menguntungkan orang lain ada la. Hehe.


Ohh btw, the good news is I've got my baby Nokia C3. Hot pink gitu! Haha. Eksaited mak nyahhh oiii. Why did I go for c3? Sebab c3 comel lote. Even tak ada 3g and the camera is just 2 mega-pixel. I don't really care. Lagi pun dah ada Sony Ericson K850i, I tak nak trade in sebab sayang phone tu. Ingat nak bagi my sister, itu pun kalau dia nak guna. So now I have three phones yang I sayang gila. Hee. Parents memang macam nak bising la kan, but they didn't talk about it much. Dah memang perangai anak gadis depa sorang ni. Kalau nak, nak jugak la. Kalau tak nak, tak nak la. Stubborn. Haha.


So here's the picture of me with my new baby ;


 Yes, I memang gila pink !

Smileyface,
Faa.


p/s ; I think I've fall for someone. But hey, he's far far away from me. Plus we just share our dirty little secrets. Not much and not beyond of that. I wish you would care much about me.

2 comments:

zaki_nurul said...

comey2!!!!!haha....

Faa said...

Hee. Suka dan puas hati :)