Not telling, but yelling.
Eh, kau faham tak aku tak boleh tidur sekarang? Kau faham tak aku rasa macam nak letupkan je lampu meja kau tu? Kau faham tak lagi empat bulan dekat sini aku boleh jadi gila dengan lampu terang-benderang tu? Kau faham tak aku sangat pelik macam mana kau boleh tidur lena siap bermimpi indah dengan lampu terang-benderang tu? Bagitau rahsia kau tidur siap guling-guling peluk bantal dekat aku weh. Dahla tiap kali bilik ni gelap gelita kau boleh terjaga tiba-tiba. Aku perasan tiap kali bila kau lupa bukak lampu meja kau tu sebelum tidur, bila kitorang dah melompat kegirangan malam boleh tidur dalam gelap, bila aku dah tutup lampu bilik ni dengan senyuman sampai ke telinga, kau mesti terjaga kan? Phone kau tu mesti berbunyi kan? Kau letak censor mengesan ketiadaan cahaya dekat phone kau tu ke weh? Cool gila la kalau macam tu kan? Kau faham tak aku rasa nak menangis tak boleh tidur ni weh. Esok aku ada kelas pagi, kau faham tak? Sakit aku macam ni weh. Tolonglah faham. -____________-"
YesI'mcursingyouweirdo,
Faa.
2 comments:
kau beli je sleep mask.kalau untuk budak cahaya tu plak, kau customize sleep mask tu jadi double-layered LED mask. -,-''
huhu...letupkan je lampu die....;p
Post a Comment