I don't know how to start my entry this time. After about an hour of having the Internet connection problem, I lost all the ideas about writing my entry this time. Gila geram eden, mencarut tak sudah-sudah la tadi. Line kejap ada, kejap tak ada. Semua yang tegur dekat fb chatbox pun jadi mereng agaknya, kejap tengok aku online kejap offline. Entah-entah kau orang pun rasa macam nak sepak-sepak aku je kan? Huhu.
Weekend baru ni hang out dengan girlfriends tersayang. Mula-mula plan tak nak keluar langsung as I've spent my last weekend at Johor Bahru, tapi dah mereka mengajak apakan daya la saya yang baik hati ni nak menolaknya. Cehh, padahal gua kaki berjalan. Haha! So the first thought in my mind is getting a hair cut. Plan nak gunting rambut depan ni sikit je, entah apa gila punya kakak hairstylist tu pergi potong pendek gila rambut depan gua. Kan dah jadi weirdo. Kan dah menyumpah-nyeranah tak berhenti-henti masa keluar tu "-.- Lepas tu ingat tak nak spend lebih dari RM50, tapi you all nak percaya ke yang I betul-betul tak over the limit? Haha. Dah tentulah dalam hundred jugak habis. Damn. I really need to go to Shopaholic Rehab Center. Anyone, send me there please? "-.-
On Sunday pulak, boleh pergi having lunch dekat KFC dengan dua gadis kesayangan saya. Boleh pulak la hujan lebat kan masa tu. Dengan having period pain-nya lagi, rasa macam nak menangis je masa tu. Tiba-tiba rasa nak ke hair salon lagi, nak trim sikit rambut yang dah buruk ni. Mana la tau boleh elok kan? Huhu. So dua gadis tu terpaksa la melayan karenah saya yang entah apa-apa ni. Guess berapa saya habis? Dalam RM20 and campur dengan Saturday punya hair fringe cut tu, semuanya dalam RM23. And I've regretted on my silly decision of getting a hair cut. Again, terpaksa tunggu rambut depan panjang balik, terpaksa tahan nafsu nak curl kan rambut bawah lagi lama. Sekarang ni rasa macam having a nightmare, and siapa yang dekat dengan aku buat masa ni memang akan dengar aku membebel pasal rambut buruk aku ni la. Sorry tau korang :(
Tryingtofitmyselfinmynewhaircut,
Faa.
p/s ; I've spent RM 350 in just a week! PTPTN, do come faster -________-"
6 comments:
still comel la
Fifi, thanks :)
I guess I have to wait for another three weeks maybe? It will grow long like normal kan :)
haha..aku 'suka' dgr kau membebel psl rmbut..bak kata zaki, ptg je rmbut tuh..hehehe
ily too babe~ <3
Hee. Sorry babe, mesti korang rasa sucks kan? Haha. BTW thanks tauuuu. Teman aku dgr aku bebel apa semua. Zaki tu memang.Heh :)
haha....aku snggup dgr ko bebel ary2 psl rambut...tp ko jgn ckp ayt "ko mesty malu nk kwn ngn aku kn sbb rambut aku da buruk"...klu ko ckp lg ayt tu...aku pontong rmbut ko lg pendek...hehe....
honestly awk still comey....dun worry...:)
Eh, jangan potong please. Cukuplah rambut aku dah jadi macam ni. Huhu. Okay, lepas ni aku cakap comel kan rambut aku? Lawa kan? Haha. Thanks babe :)
Post a Comment