Yes, I'm missing my family. And it's lots. I have received such a bad news about an accident that involved my brother. Aihhh. Thank goodness, nasib baik kau selamat Angah kalau tak entahlah, dah arwah agaknya kau. Huhu. Yes, Allah still love you. Ummi, Ayah, Adik and me still love you and that love will never fade. Never ever and I promise you that. Sumpah rindu korang semua tau! Nasib baik terubat sikit rindu ni haaa, tadi petang ayah ummi nenek atuk dan kau sempat visit aku kan? Hee. Kau yang sakit, kau pulak yang melawat aku kan? Haha. Lepas tu bila kau call aku tadi, cerita pasal accident tu, siap boleh buat aku gelak-gelak lagi, I realized that I'm terribly missing all of you so much. Cepatlah cuti, tak sabar nak balik rumah ni :(
I'm feeling not really well, cuaca pun nak sejuk je kan. Malam-malam tidur mesti rindu selimut busuk dekat rumah. And tiba-tiba rasa rugi pulak tak grab bantal comel fifteen bucks tu tau. Kalau tak boleh peluk malam-malam, macam peluk awak baby. Hee. Gatalgatalgatal la kau ni Faa! Rasa nak tidur awal je malam ni, tekak sakit. Luka kot tadi,tertelan ikan bilis goreng yang tak sempat nak munch betul-betul, main telan je sebab dah lapar sangat. Haha! Suka sangat tertelan benda-benda pelik ni, dulu dah pernah tertelan tulang ayam, sampai terpaksa ponteng kelas. Yela kan, dah menangis macam apa. Sebab sakit sangat tau. Haa, gelaklah, gelak. Aku tau cerita ni macam entah apa-apa je kan. "-.-
Toodles friends and goodnight. Happy gila sebab esok boleh bangun lambat, kelas pukul sebelas pagi wehh. Yay! *mukaeksaitedgilasenyumlebarlebar*
Ijustwannabehome,
Faa.
No comments:
Post a Comment