This is a special entry for my best friend which I known since I was in Form One.
Joyeux Anniversaire à vous mon cher ami which means Happy Birthday my dear friend. Today is 6th January 2011 and it's your birthday dude. Who said that I've forgot about it? Aku ingatlah, even last week keluar ke Johor Bahru pun siap nak grab a present untuk kau okay. But sebab kita macam tak akan jumpa dalam masa terdekat ni, aku biar dulu niat nak beli hadiah untuk kau. Kira hutang la tau? Tuntut la nanti. Hehe :)
Last night around 12.18 am, I got a text and it was from you.
I was smiling at that time. Tak sangka pulak kau yang akan text aku dulu. Walhal masa tu aku dah wish kau dekat facebook. Kalau kau tengok title blog post aku ni pun mesti kau tau. The same words yang aku tulis dekat wall kau sempena birthday kau. Then I replied ;
Few minutes later, you replied a word which showed like kau sedikit terasa dengan aku. Dude, really sorry. I thought I wanna be the last person to wish you through phone. I took a long time jugaklah nak reply text kau as that time I was in the middle of a problem. Tengah geram dengan something. Sorry gila-gila dowh. Tak bermaksud nak buat kau terasa ke apa. I wish I could hang out with you, as we didn't meet each other quite for a long time. Few years kan? Last rasanya masa nak ambil result PMR. Memang gila lamalah kan sampai masing-masing dah further study. Padahal U kau dengan aku sebelah negeri je. Melaka-Johor :)
Apa saja surprises yang kau dapat on your birthday ni? Ada kena prank tak? Haha. Kalau boleh dah lama dah aku nak masuk box, then suruh G-Dex Courier hantar pergi Utem. Lepas tu celebrate birthday kau sama-sama kan? Cehhh, tak nak lah. Mati aku kena kejar dengan kipas-susah-mati kau. ;)
So dear Mr Shahrizal, Happy Birthday and have a blast dude. May all your wishes come true and may happiness will always be yours. Praying that you will always be in a good health. Cepat-cepat bagitau aku bila kau dah ada new girlfriend okay? Cari yang super-duper cun dari aku. Haha. IMISSYOU :)
Sorry aku curik gambar ni dekat facebook. Berkenan gila dengan gambar ni. :)
Hugsandkisses,
Faa.

1 comment:
thanks babe..
really sorry..
ak x marah or terase lahhh..
ak terharu gle laa,ko taw x???
xpee,lupekan je la sal adiahh..
ak x kesah pon sal sume bende tuu..
i'm really2 appreciate what u've done babe..
more than enough..
thank u very much k..=)
-shah-
Post a Comment