Hai hai hai semua ! *sengihtunjukgigitaklawa* Hari ini nak membebel sikit. Eh bukan sikit tapi banyak. Nampak tak title blog post hari ini? Ye ye, saya memang suka bercakap. Bukan bercakap, tapi membebel. Haha. Okay, title post tak ada kena mengena sangat dengan benda yang nak dibicarakan. Ohh, ada. Sekarang nama dekat fb dah ditukar kepada FAA AURORA. Gedik gila kan? Heh. Ada pulak tu yang tanya bila nak tukar nama ke Kardashian. Okay, Kardashian's babes memang hot-hot bebeh. Lagi-lagi Kim Kardashian. Lawa okayyyy !
Kim Kardashian. *eh yang lelaki jgn nak stim memanjang eh.Kihkih*
Sibuk-sibuk google gambar cik Kim tadi, ter-google la si Hayden Panettier. Comel tau si gadis ni. Nah, kasi stok stim budak-budak lelaki lagi. Haha.
Hayden Panettier.
Okay, dah. Senyap kejap pasal gadis-gadis hot dan comel. Nak cerita dekat sini yang saya seronok sangat masa jawab test Material of Civil Engineering. Nak tau kenapa? Sebab saya tak study, soalan susah macam soalan final. Damnnnnnnn. Padan muka saya. -___-" Mula berfikir nak tukar course, course yang saya minat. *sigh*
Yes, yes. Rasanya masa banyak dihabiskan dengan snap gambar apa semua. I'm so into make up so hari ni boleh ke kelas dengan dramatic eyes. Selalunya ke kelas setakat dengan compact powder, eye shadow, eye liner letak dekat bawah mata, mascara dan lipstick. Tengok lah mood, kadang-kadang guna pale pink je, kadang-kadang merah menyala. Hehe.Hari ni baru dapat make up ke kelas sebab the past two weeks busy sampai muka memang gila pucat tak letak apa-apa. Tapi depa kata cek nampak lawa lagi. Cehhh, korang saja membodek kannn? Hoho. Err, nak tengok gambar tengok dekat fb la ye. Macam malas je nak letak gambar sendiri banyak-banyak dekat sini. Nanti stalker menyampah. *tonguehanging*
Ohh, sekarang minat towards patung-patung comel dah semakin menggila. Tak boleh tengok patung comel,mesti nak. Siapa yang selalu lepak katil saya memang tau la. Sampai orang-orang kesayangan pun akan dihadiahkan patung comel. Kadang-kadang nampak je patung comel kepunyaan orang pun saya akan snap gambar patung tu. Okay, memang suka curi-curi snap gambar. Haha.
Nah, gambar lagi.
Ni Kak Umai punya, housemate Jannah. Comel kan? Geramgeramgeram!
Sekarang saya makin rapat dengan pemilik Red Dooodolls ni *smile*
Nak cerita pasal relationship pulak. Ya, sekarang saya sedang melarikan diri dari beberapa orang jejaka. Pheuwww, geli lah cakap jejaka-jejaka ni. Aihhh. Tapi serious lah, ada certain yang saya tak selesa sangat. Sorry ye? Saya pun tak nak involve dalam silly probs ni. Ohh tadi ada yang touching dengan saya. T, sila baca entry post saya yang lepas tu dan fahamkannya. I'm not saying that you are desperate. Aku tak kata pun yang kau macam suka aku and all that. Aku just tak nak N fikir bukan-bukan, faham? Rasa macam nak mengamuk je. Dah la aku nak kena jaga hati orang. Blerghh. Penat la wehhh. Lepas ni kau nak fikir apa pasal aku, fikir lah. Sumpah aku dah malas gila nak layan perangai-perangai pelik orang sekeliling aku ni. And A, saya tak suka keadaan bila kita awkward. Saya rindu masa dulu. Okay, masa dan komitmen kita mungkin menjadi masalah. Saya faham. Please jangan rasa bersalah :')
Okay, itu saja bebelan saya. Tadi lepas test, pergi melantak Lamb Chop dengan mee goreng mamak. Dah tak kisah pasal diet. Esok ke lusa entah ada test Auto-cad. Doakan saya dan rakan-rakan yang lain ye. Dengar cerita Jumaat ni cuti? Kalau betul, seronok lah. Boleh lari dari kuiz Math. Cehh, padahal nanti ada jugak. Haha.
Bye,
Faa.
p/s : Seronok dapat buat kerja baik, tolong orang. Jumpa wallet orang dan pulangkan *smile*




No comments:
Post a Comment