Penat dan serba-salah. Itu perasaan aku sekarang. Hari ini seharian di Johor Bahru. Ya, menghadiri kenduri kahwin sepupu kepada big brother. Sebelum itu, bila aku kata big brother, aku betul-betul maksudkannya. Kami hanya kawan, sekadar kawan, cukup sebagai kawan. Big brother, kalau awak baca ini, saya harap awak faham. Saya tak selesa bila awak layan saya dengan peliknya. Okay, sumpah hari ini awak lain gila. Saya tau awak sayang saya, ya, tak salah bila awak tanya salahke sayang saya? Tak salah sayang orang tapi berpada-pada lah. Saya gembira lepak dengan awak tapi cukup sekadar kawan. Bila keluarga besar awak dah mula pasangkan kita, awak tau apa saya rasa? Serba-salah tapi saya hadapkan saja. Saya senyum walau hati ni tuhan saja yang tau. Mungkin mereka hanya bercanda tapi siapa tau mereka mengharapkan yang lebih? Maaf sekali lagi, kita tak akan lebih dari kawan. Harap awak faham :)
Seronok, bila hari ni aku makan tanpa memikirkan- Ohh, saya diet. Dekat kenduri kahwin dah bantai sepinggan nasi. Lepas tu makan buah bersalut coklat. Mana tak tergoda bila tengok chocolate fountain masa mula-mula masuk entrance kenduri kahwin tu. Tu benda yang paling aku tak sabar nak melantak. Haha. Lepas je wedding tu, pergi Jusco Tebrau. Dekat sana lepak Secret Recipe, sementara tunggu movie start. Makan Raspberry Cheese Cake dengan minum Ice Chocolate. Nyummy! Hari ni tengok Drive Angry, best gila wa cakap lu. Memang la macam mengarut, tapi serious tak rugi kalau tengok! Tak nak cerita banyak-banyak pasal movie tu, awak tengok lah sendiri. Hee. Dalam movie je dah bantai popcorn. Lepas tu masa balik pergi drive-thru Mc Donalds as aku mengidam Mc Flurry Oreo kan. Big brother belanja. Tak cukup Mc Flurry Oreo, saya order Spicy Chicken Mc Deluxe. Bukan ala-carte tau. Satu set. Then berhenti RnR, lepak makan nasi kenduri tu as makcik-makcik big brother bagi. Wahhhh, heaven kan harini? Makan tak ingat dunia. Hehe.
Nah, gambar-gambar saya.
Popo, keluarga baru rakan comel saya.
Makan burger ni pukul 3 pagi macam tu. Saya dah tak kisah pasal diet, tak nak sakit lagi.
Bila balik kolej, saya menangis. Jangan tanya kenapa. Dumbo dengan few people je tau *sadface*
It'sfouramandI'mstillnotfeelingsleepy,
Faa.
p/s ; Empat batang, memang buat mata segar. Yes, I'm at my worst.


No comments:
Post a Comment