March 30, 2011

Cappuccino, with love.

Cappuccino. Dah lama tak menghadap minuman ni. Yes, I'm addicted to all those drinks that contain caffeine. Yeah, yeah - too much caffeine actually tak elok untuk our health kan? Memang dulu selalu sangat minum Nescafe yang three-in-one tu. Suka tidur lewat malam so saya akan menghadap Nescafe. Sebab tu selalu kena head-ache. Sangat sakit. So lepas tu saya kurangkan minum Nescafe sebab ummi dah bising-bising. Yela, ibu mana yang tak risaukan anak-anaknya. Sekarang saya bertukar kepada susu panas Dutch Lady. Malam-malam kalau nak stay up atau segarkan diri, saya akan minum susu panas. Susu Dutch Lady je yang saya boleh minum, tak muak. Favorite saya fresh milk Dutch Lady, tapi yang low fat la. Hee.

Okay,okay. Sebenarnya nak bagi tahu yang saya tengah gembira. Ecehhh. Tadi terserempak dengan si dia. Sumpah tak predict langsung. Faham tak saya tengah selekeh gila dengan bag U dengan selipar pink bagai. Memang selalu pergi class Auto-cad macam ni, malas nak lawa-lawa. Kelas dua jam dalam bilik komputer. Tak ada siapa pun nak pandang saya. Haha. Tiba-tiba hari ni tak ada class so pergi jumpa Cik Hannifah nak tanya pasal Project Auto-cad. Lalu dekat area Pusat Niaga Siswa tiba-tiba terpandang sorang lelaki ni. Eh macam kenal, group member Hubungan Etnik saya. Sekali orang sebelah dia pandang, eh si dia ! Buat muka sombong saya tak tegur ke apa, masa tu tengah pegang air Cappuccino. Jalan menonong sekali dengar ada orang cakap 'eh sikit air'. Haha. Sorry, masa tu si gadis comel ni tengah mengomel - Hello, macam mana aku boleh terserempak dengan dia dekat sini. Faham tak aku macam gadis tak siap ni. Grr grrr. Hari ni tunggu morning text awak, tapi tak ada. Awak dah jarang bagi morning text. *sadface* Sebab tu saya malas nak buat muka excited saya bila jumpa awak. Dahla saya tengah selekeh ni. Haih. Yela, yela. Budak kecik ni rindu awak sebenarnya :')

Rindurindurindu:)
Faa.



2 comments:

fifianggun said...

bagus minum susu! i pon mnum,,tapi anlene,,ahahahah--

wow..sweet jer dgr cerita you,,hehhee,,,

Faa said...

HAHA. Anlene untuk tulang kan babe? Baru wanita minum Anlene. Hee.

Awww, thank you :)