Ngilu.
Tiap hari fikiran aku jadi ligat, fikir segala rasa.
Tiap hari aku tahu aku rindukan kau, pandangan itu perkataan sayang itu, perasaan ikhlas itu.
Senyum kau tika nampak aku.
Lemah.
Physically & mentally.
My heart beating faster, rasa macam nak meletup.
Kadang kadang I feel breathless. Teruk.
Sakit nya, sampai aku boleh rasa separuh aku paralyzed.
Temperature body, kadang teruk rasa habanya.
I am not me.
I know.
I've lost myself.
Kadang aku terfikir, apa ini rasanya bila hilang orang paling rapat dengan kau?
Apa ini rasa hilangnya cinta yang bisa bikin kau berada di atas awan kayangan?
Aku tahu, Tuhan sedang mengajar aku.
Apa itu rasa kehilangan dan apa itu erti menghargai dan menyintai sepenuh hati.
Bahawa cinta dan sayang itu antara hati dua manusia.
It's all about trust, loyal, honesty, understanding and tolerate towards each other.
It's all about trust, loyal, honesty, understanding and tolerate towards each other.
Dan Tuhan,
Jika aku diberi satu lagi peluang,
Akan aku tatang cintanya seperti di atas awan kayangan.
Sepertimana dia yang pernah bikin aku rasa seperti di atas awan kayangan.
Sepertimana dia yang pernah bikin aku rasa seperti di atas awan kayangan.
Dan jika tidak,
Aku akan cuba bertatih untuk senyum kembali seperti biasa.
Kerna aku rindu senyum bahagia dan gelak tawa ku yang dulu.
Yang pernah dia bawa kembali ke duniaku satu tika dahulu.

No comments:
Post a Comment