Seminggu yang lepas I've been busy with my survey camp. Satu minggu yang bagi aku teramat lah penat la hai, hanya Tuhan saja yang tahu. Berpanas terik nak habiskan kerja mengukur, bersengkang mata nak siapkan report, menahan sabar dengan karenah orang sekeliling. Mood nak marah dengan penatnya habis terlepas dekat S. Kesian dia. Dah la aku jarang text dia, call pun kejap je, bila call dia lah tempat aku mengadu, tempat aku naik angin lepas geram. But S, masih setia mendengar, masih cuba untuk layan karenah aku dengan sabar. Thanks sayang dan maaf. :') Petang Ahad hingga pagi Isnin that we spent together, it's so beautiful. Seriously, I wish to have that moment with you, everyday. Haa benda paling seronok bila kami sama-sama having our brunch dengan Ummi and Angah. I wish we could be family in the future baby, InsyaAllah :)
Cuti semester pun tinggal seminggu je lagi. Pejam celik pejam celik dah nak mula semester baru rupanya. Tahun dua semester dua. Lagi dua tahun setengah nak habiskan degree ni. Cepat masa berlalu kan? Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk bernafas dan meneruskan kehidupan yang indah ini. Semoga semua yang mendatang lepas ni, apa yang ada di hadapan is the best thing that happen in my life. Amin.
Bahagia, aku akui aku sedang bahagia.
Love,
Faa.
p/s ; S, don't forget about our agreement. Hitam-putih :)