... Ini cerita cinta aku. Cerita cinta dua insan.
#ceritaempat.
Minggu lepas. Rasa rindu itu datang. Tiba-tiba. Terus goyah segala apa yang ada dalam hati ini. The wall that I have built from remembering him. Jujur, selama kami berkawan selepas apa yang telah terjadi, tak pernah ada rasa rindu itu. Aku pertahankan apa yang sudah ada dalam hati dan tak pernah sekali ingin kembali pada yang telah lepas. Tapi, tiba-tiba aku jadi lemah. Tiba-tiba aku lupa apa yang aku ada, yang setia senantiasa menemani aku sejak July 2011. Malam itu, aku dan si peneman setia - we sit and talk. Aku katakan apa rasa yang ada dalam hatiku pada si peneman setia. Dia cuba tenang untuk mendengar. Dia kata aku perlu kuat, jangan sampai hilang rasa dalam hati aku untuk dia. Tapi hati aku degil. Aku cuba berfikir sedalam-dalamnya. Banyak possibilities yang mungkin akan terjadi, andai aku pilih jalan A atau jalan B. Aku berpegang pada satu - jangan sampai yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Three of my girlfriends, masing-masing bagi pendapat mereka. Masing-masing berkeras untuk aku tidak terlalu mengikut kata hati. 3rd April 2012, that night I've decided something. Something that I have to risk just to know apa yang sebenarnya rasa hati ini mahu. And Alhamdulillah, after all I know that si peneman setia is the best for me, for now and insyaAllah in the future I hope. As we can interact with each other about anything, we can share everything, we have many common and favorite things especially when it comes to crazy unplanned activities and FOOD. Haha. It's funny when I think about it back. When unstable emotion have dragged me into this kind of drama. And Sayang have to face with it. Sorry! I know that I love you and thank you so much for being such an understanding man for me :)
Sayang, I'm gonna tell you what had happen till I realized that you are the one that I love. Not gonna keep it as a secret from you, not anymore. Please, don't be mad at me. Please? :')
current wallpaper :)
p/s iloveyou .
